An open ending

11 . [متعلقات وبلاگ قدیمی ام]

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۳۴ ب.ظ

بعد کلا سعی کنید موجود خرپولی بشوید !
وقتی که خوب پول دار شدید و گاو صندوق خانه ی تان پر از پول و چیز میزهای باارزش شد ؛ ازدواج کنید یا می توانید همچنان به پرورش شپش در ته جیبتان ادامه بدهید ولی با یک ادم پولدار مزدوج شوید .
نقطه ی عطف ماجرا این است که شما باید حامله بشوید و کلی زق و زوق کنید تاید تا حتما فرزندتان دختر باشد .. حتما! مجددا تاکید می کنم باید دختر باشد .. اگر جنسیتش تغییر کند انوقت همه چیز به هم میریزد .
به دخترتان خوب برسید . باید خوب بخورد ، خوب بپوشد ، خوب حرف بزند و خوشتیپ باشد. اصلا میتوانید برای تهیه ی لباسش ( از لباس رو گرفته تا لباس زیر) زنگ بزنید به ان دوستتان که ساکن فرنگ است  بگویید از بهترین برند ها ، زیباترین هارا بخرد و برای دخترک تان بفرستد . این روال را ادامه دهید ..نازپرورده بودن را می گویم .

وقت مدرسه رفتنش که رسید به دبیر خصوصی عادتش بدهید . از بهترین دبیرهای شهر دعوت کنید تا بیایند و در سالن مجلل خانه ی تان ، درس های سال بعد را در مخش فرو کنند . لطفا اجازه دهید زمان بگذرد ..

دبیرستانی که شد مجبور می شود برود به یک دبیرستان نسبتا بد ؛ کاری نداشته باشید مهم این است که دبیرستان مذکور ، نام دهان پر کن استعداد های درخشان را یدک می کشد.. و همین کافی ست!

به طور ناگهانی در انتهای سال اول دبیرستانش تصمیم بگیرید در طی یک عمل خداپسندانه ، برای مدرسه ی خراب شده اش ، یک سالن اجتماعات تاسیس کنید . برای این کار به سراغ پول های گاوصندوق خودتان یا شوهرتان بروید و حساب شده خرج کنید .
یادتان باشد حتما یک تابلوی گنده سردرش بزنید و ان را به  اسم خودتان و همسر گرامی به عنوان خیرین نیکوکار مزین کنید .
سالن اجتماعات تا پایان دوم دبیرستانش تمام می شود . تابستان قبل از سال سوم دبیرستان با بهترین دبیر عربی برایش کلاس خصوصی بگیرید تا درس های سومش را مسلط باشد .


دبیر مربوطه ناگهان از نرخ 70 هزارتومان می پرد به 150 هزار تومان ..! پولش را ندهید و هرچه از دهنتان در امد نثار این ادم زیاده خواه کنید ..تا حالش جا بیاید .

این جا کمی بدشانسی می اورید ، متاسفانه یا خوشبختانه دبیر نام برده می شود دبیر عربی سال سوم دبیرستان دخترتان! اما ممکن است دعوای تابستانه ی شما با ایشان برای شاهزاده خانوم ِ ملوس‌ ِ شما مشکل ساز شود .. نگران نباشید ؛ به خاطر خرپولی بیش از حد و تاسیس سالن اجتماعات مدرسه ی دخترتان نفوذ خوبی دارید . بروید دفتر دبیرستان و از مدیر بخواهید که دبیر عربی را با وجود حرفه ای بودنش برای کلاس دختر گلتان نگذارد . درضمن اشاره ای هم به کلاس بندی ها بکنید  که حتما باب میل فرزندتان باشد ... مدیر هم بعد از 7 ، 8 باری خم و راست شدن ، فرمایشات شما ، بانوی خیر را روی  چشمانش می گذارد و همچون غلامی حلقه به گوش ،همه را یک به یک اجرا می کند ..
اول مهر می شود؛ ماجرای دبیر عربی و دعوای شما با او و خواسته هایتان و .. بوسیله ی دوست صمیمی ِ فرزند دلبندتان به گوش همکلاسی هایش می رسد ، انوقت است که همه می فهمند چه کلاه گشادی سرشان رفته!
همکلاسی هایش می روند اعتراض برای بازگشت دبیر عربی قبلی .. اما مطمئن باشید مدیر و معاون اندازه ی پشگل هم به حرف ان دختر بچه های شورشی گوش نمی دهند حتی ان هارا تهدید به اخراج هم می کنند .

شما پول دارید .. پول!
شما یک سالن اجتماعات دارید . تابلوی سالن به نام شماست . دخترتان برند می پوشد . خیر ونیکوکار هستید . ماشین مدل بالا سوار می شوید . گاو صندوقتان پر است و ..
شما پول دارید .. پول!

 شما پر می شوید از یک  حس خوب .. حس قوی تر بودن .. حس با نفوذ بودن ..حس شاخ بودن ..
پول شما پتکی می شود که به صورت غیر مستقیم کوبیده می شود برسر همکلاسی های دخترتان . شما یک نفرید اما پول های جیبتان شما را از 28 نفر مقابلتان هم قوی تر می کند ..
چه اهمیتی دارد که ان ها حس می کنند فریب خورده اند و ناتوان اند و حقشان دارد پایمال می شود ؟!
چه اهمیتی دارد که پول شما و نفوذتان و اسایش و خر تنبلی بیش از حد دخترتان باعث میشود ان ها احساس بیچارگی و بدبختی کنند؟

مهم شما هستید و احساسات خوبی که در وجوتان شعله می کشد ..
می دانید چرا؟
چون شما پول دارید .. پول!

+

چند پاراگرف اخر ، انچه بود ، که در هفته ی اول مهر ماه بر من گذشت ..
دخالت چندانی نداشتم در اعتراضات ، چون به اندازه ی کافی در مدرسه بدنام هستم ..

+

اولین بار بود در عمرم ..که  قدرت نمایی پول و پولدارها را دیدم !
و مطمئنم که اخرین بار نیست ..

  • ۹۱/۰۷/۰۵
  • میم