An open ending

24. [متعلقات وبلاگ قدیمی ام]

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۳۵ ب.ظ

سال 91:

ورکشاپ ! چیزی که یکسال براش لحظه شماری می کردم .. گند خورد بهش و رفت ..
لعنتیا ! لعنتیا!
می خوام بدونین خیلی اشغال تر از چیزی هستین که بخواین برام اسطوره و الگو بشین.
حالم از ریخت تون ، استیل نحستون ، اون پروتکل های اشغال تون بهم می خوره.

سال 90:

دو روز کارسوق هم گذشت ..
و حالا من احساس می کنم بخشی از وجودم را در ان ازمایشگاه کنار ان همه ادم دوست داشتنی و فوق العاده جا گذاشته ام ..

28 و 27 اسفند برای من شیرین ترین و عالی ترین روز های سال 90 بودند .. طوری که ایمان دارم حتی انرژی و انگیزه ام را تا سال اینده تامین خواهند کرد ..


  • ۹۱/۱۲/۲۷
  • میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی