An open ending

8

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ

امروز بعد از ظهر دارم میرم به همایشی در مورد انتخاب رشته ..
و حس می کنم چقدر همه چیز بی معنی یه ..

+

زیست شناسی .. تنها گزینه ای یه که به جز پزشکی روش فک می کنم . اقای س می گفت از پزشکی خوندن ناراحته .. می گفت وقتی دیده رتبه ش خوب شده جو عظیمی گرفته اش و اولین انتخابش شده پزشکی . اما الان غمگینه و نمی تونه این حجم عظیم فشار رو تحمل کنه..یعنی نمی خواد تحمل کنه .. چون از رشته اش بیزاره .. گفت می خواد از ایران بره و زیست شناسی بخونه ..
نمی دونم .. بمونم و زیست بخونم .. برم و زیست بخونم .. یا بمونم و فقط به پزشکی فک کنم .. اصلا نمی دونم اوضاع زیست شناسی توی ایران چطوره .. اصلا ایا پزشکی و زیست همون چیزهایی هستن که من می خوام ؟
من فقط به یه چیز مطمئنم .. اونم اینه که همایش امروز به هیچکدوم از سئوالات من جواب نمی ده .


  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • میم

نظرات (۲)

مفق بشی ایشالله

پاسخ:
  مرسی :)
غصه نخور دختر خوب.
بذار رتبه‌ت بیاد...
اگر خواستی درمورد زیست شناسی تحقیق کنی بگو من به دوستم بگم... زیست‌شناسی گرایش میکروبیولوژیه. کلی دوستاش هم سلولی مولکولین.
پاسخ:
  وای مهسا ! مرسی ! چقدر لطف داری نسبت به ماها ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی