An open ending

31. آرامش

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ب.ظ

این دوستانی که کپه ی ارامش ن .. اینا برام من غیر قابل درک ترین موجودات دنیان! همیشه برام جای سئوال بوده که چطور می تونن توی بحرانی ترین شرایط ، بازم اروم باشن و منطقی ترین و درست ترین راه ممکن رو انتخاب کنن!
دقت کنین ! سیب زمینی و بی خیال نیستن هاا! فقط ارامش دارن .. ارامش !
  ادمایی که با مشکلات همه ی ما مواجه میشن و با اونا دست پنجه نرم می کنن اما ارامششون ُ از دست نمی دن ..
 تا حالا فقط دوتا از این موجودات اروم دوست داشتنی رو دیدم . یکیش توی همین دنیای مجازی [که اینجا هم گُله گُله ارامش بود که از این ساطع میشد! طوزی که با خوندن نوشته های ایشون منم شهریور ارامی رو گذروندم . البته موقتی بود.] و دیگری هم دخترخانومی توی مدرسمون .. ارامشی مثال زدنی توی وجودش بود ..

 من نقطه ی مقابل این دوستانم !
منی که همیشه توی اروم ترین شرایط هم درگیر بودم با خودم ! طوری که اگه بدبختیا و مشکلات منو زمین نزنن ، این اشوبی که در خودم پرورش میدم یه روز منو سقط می کنه! همیشه ی خدا یکی بوده که توی دل من ، برای پیش پا افتاده ترین موضوع ممکن ، رخت بشوره !
 همیشه الکی وسر بی خود ترین مسائل ، حرص خوردم از دست این ، از دست اون ، از دست حسن اقا بقال محل ، از دوست هوا ، زمین ، اسمون ..
  خیلی وقتا این نداشتن ارامش باعث شده نتونم منطقی فکر کنم و درست تصمیم بگیرم . مخصوصا که من ادمی احساساتی هستم و به اندازه ی کافی با احساساتم درگیرم ..
 

 خدای مهربون ..
به هممون ارامش هدیه کن ..
توی این زندگی های صنعتی و پرفراز و نشیب ارامش خیلی لازمه ..
خودت که بهتر میدونی ..

  • ۹۳/۱۰/۰۶
  • میم

نظرات (۶)

آمین!  :)
پاسخ:
 >:D<
چقدر خوشحال شدم که دیدم هستی، می نویسی.
همیشه شاد بنویسی ^_^
:*
  • مامان پرهام
  • دختر خوب برای ارامش داشتن باید به منبع بزرگی متکی باشی. یه اونی که خوشبختانه همیشه هست وهمیشه هم بهترین حالت رو حتی با وجود بدترین انتخاب ما برامون بوجود میاره. تو رو به خدا کمی دنیا رو راحت بگیر. البته به نظر من شما کمی به آهن و منیزیم نیاز داری. کمبود اینها باعث دلشوره های دائمی و استرسهای الکی می شه. دوستدارت
    سلام مهدیه جانم.
    از دی ماه دیگه پستی نذاشتی و من ازت بی‌خبرم.
    دیگه کم مونده از این مسیر طولانی...
    خیلی خیلی زیاد به فکرتم و برات دعا می‌کنم که به خیر و خوبی تموم بشه... :)
    دوستت دارم زیاد :)
    مهدیه جانم...خسته نباشی دختر گل :*******
    پاسخ:
    وای مهسا جانکم ! مرسی ! 
    کاش بازم بنویسی...
    پاسخ:
     می دونی یکم گیج می زنم..
    نمی دونم باید چطوری بنویسم ..
    درست میشه البته ..
    درست میشه ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی