An open ending

96. از رسته‌ی چسناله‌های پسا رفتنش (۲)

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

باز دمپایی لازم داشتم ، شبونه با بابا رفتیم همون فروشگاهی که همیشه ازش صندل و دمپایی می خریدیم . این‌بار تو نبودی ، من بودم و بابا . موقع برگشت خیابون اصلی شلوغ بود و بابا زد توی فرعیا . از کوچه پس کوچه‌های حوالی خونه‌ی تو رد شدیم . بابا گفت یاد دوستت بخیر . لابد این کوچه ها برای تو یعنی او . آره ، قدم به قدم اون خیابون برای من یعنی تو . که پاییز باشه ، برگای درختاش نارنجی باشن ، من و تو باشیم که از میو برمی‌گردیم و ته دلمون برای غافلگیر کردن «ف مو حنایی» غنج می‌ره. زمستون باشه ، من باشم و تو و دست هایی که یخ زدن و کیسه‌های سنگین خرید خونه ت رو تاب نمیارن .
بهار باشه ، بهار باشه ، بهاااار .. شب ساعت دوازده بزنیم بیرون و بستنی قیفی بخریم و حرف بزنیم ، تو و « ف مو حنایی » کفش هاتون رو با هم تا به تا کنید و از هیجان دویدن با کفش لنگه به لنگه ای قهقهه بزنید که یه لنگش پاشنه بلنده و اون یکی تخت !!
آره رفیق ، گذشت ،اون روزا گذشت ..
چراغ خونه ات خاموش بود امشب . کوچه سرد بود و تاریک . تو نبودی دیگه . کیلومتر‌ها از این‌جا دوری ، یه شهر بارونی جدید داری که می‌تونی هروقت که دلت خواست بارونی قرمزت رو بپوشی و از عطر خاک بارون خورده‌ش مست شی ، توی یه خونه ی قشنگ زندگی می‌کنی که به کنج کنج‌ش دل بستی .
خاطراتی که یه روزی با هم ساختیمشون حالا فقط مال من‌ اند . تو فراموش کردی همه چیز رو ، حتی اون خونه و کوچه پس کوچه‌های اطرافش رو . تعلق خاطری به اینجا احساس نمی‌کنی. دل کندی از همه ی گذشته ات . این من رو می رنجونه و دلتنگم می کنه ، نمی‌دونم، شاید بیش از حد خودخواهانه و احساسی فکر می‌کنم ؛ شاید حق با تو باشه ، زندگی همینه ، آدم ها میان که برن ، هیچ کس برای موندن نمیاد ..
+
زندگی آدم هایی رو از ما می‌گیره که یه زمانی با فکر به نبودنشون قلبمون شرحه شرحه شده .
زندگی اتفاقاتی رو بر سرمون فرود میاره حتی حین پیش بینی بدترین حالت ممکن هم فکرشو نکرده بودیم .
همه این‌ها رخ میدن و ما زنده می‌مونیم .
و هر بار «ما را به سخت جانی خود این گمان نبود.»

  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی